חידוש מועדון הבלוק באמצעות סקצ'אפ

אי שם בשנת 2010… צפון דיזינגוף, קצת אחרי חצות… מיד כשנכנס הבנתי שזהו אינו מעצב\סטודנט\אדריכל טיפוסי אלא משהו אחר לגמרי. הבחור שולף סוג של סיגריה, מתלונן שאין מה לנשנש וגם לא כ"כ מרוצה מהצלילים שמתנגנים אורח קבע בדירתי. שיעור פרטי… סטודנטים לאדריכלות ממילא לא ישנים.

 

חידוש מועדון הבלוק באמצעות סקצ'אפ 10

 

ירון טראקס. מחלוצי המוזיקה האלקטרונית בארץ, די.ג'יי מפורסם ובעליו של מועדון הבלוק המיתולוגי שנסגר זה לא מכבר והוגדר כ"אחד מחמשת המועדונים עם הסאונד הטוב בעולם" מטעם רדיו 1 של הבי-בי-סי. פורש על שולחני מספר סקיצות ושרטוטים מרשימים מעשיו ידיו ומספר בהתלהבות על "הבלוק החדש" שהוא מתכנן בחלל ענק של 1200 מ"ר, במיקום סנסציוני כתחנה המרכזית החדשה של ת"א.

 

חידוש מועדון הבלוק באמצעות סקצ'אפ 11

 

להפתעתי, הסביר שאינו זקוק לאדריכל ועל מלאכת התכנון מופקדים הוא ובת זוגתו! אפילו סקצ'אפ כבר הספיק ללמוד בעצמו אך בשל לוח הזמנים הדוחק החליט להיעזר בכישורי התלת-מימדיים…

 

חידוש מועדון הבלוק באמצעות סקצ'אפ 12

 

מדי שבוע נפגשנו, בשעות הקטנות של הלילה, אני וה"פרפקציוניסט האובססיבי", תו"כ הפגנת בקיאות מרשימה בחוזקי חומרים ותכנון מהלכים קונסטרוקטיבים, התעקש לבחון לפחות 6-7 חלופות עבור כל קורה, מעקה ומסבך, ולהכניס למודל כל פרט ולו הפצפון ביותר, ממנורות הבטיחות במדרגות ועד לכל אלמנטי הסאונד והתאורה המופלאים.גם אותם אגב, תכנן טראקס, אשר סיים בהצטיינות לימודי מוזיקה אלקטרונית וסאונד בלונדון, לגמרי בעצמו. בביקורי במתחם, בשיא הבנייה, לא הופתעתי לגלות את טראקס הקבלן בבגדי עבודה, "מתקלט" על 200 עובדים שתרמו להקמה.

 

חידוש מועדון הבלוק באמצעות סקצ'אפ 13

 

לא אכביר במילים, הקדימו אותי טובים ממני, מיכאל יעקובסון מהללו בכתבתו במדור האדריכלות של Xnet.

במהלך העבודה המשותפת יצרנו עשרות פריטים ייחודיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר! עמדת די.ג'יי, עמדת תאורן, רמקולים מותאים אישית, קונסטרוקציות ייחודיות לתאורה ועוד! רוצים להנות מהמודלים המגניבים האלו? שתפו ותורידו!

 

אהבתם? רוצים לקבל את הקבצים?
להורדת הקבצים שתפו את המאמר
SHARE

תגובות