-
מאתתגובות
-
-
26 באוקטובר 2017 בשעה 6:47 #57342
אילו render elements נדרשים לצורך post production. האם יש משהו קבוע או שכל מקרה לגופו?
איפה ניתן למצוא חומר בנושא?
תודה.. -
26 באוקטובר 2017 בשעה 18:33 #57343
היי משה
אין נוסחא קבועה
זה תלוי מה אתה מתכוון לעשות בפוסט
אני מסתפק ב COLORIDMATERIAL ID שעוזרים לדגום בקלות אזורים.
וכמובן DENOISER.אם אתה רוצה לשלוט באפקט עומק שדה דרך פוטושופ אתה יכול להוציא גם Z-DEPTH
במקום להפעיל את מתג DOF במצלמה.צחי לעומתי ימליץ לך על ערוצים נוספים.
-
29 באוקטובר 2017 בשעה 15:57 #57352
אני אשמח לשמוע את המלצותיו של צחי.. : – )
-
9 בנובמבר 2017 בשעה 15:03 #57481
הי משה, מה נשמע?
אז ככה, מה שעמרי אמר נכון מאוד – כל מקרה לגופו.
אם זה רנדור שיש בו הרבה השתקפויות (חזית מזכוכית, רנדור פנים עם חומרים משקפים וכו') אני מעדיף להוציא את המפות השולטות בrefrectionreflection ולשחק איתן מעט.
כמעט תמיד אני אוציא הצללות מסוג כזה או אחר – בטח אם מדובר ברנדור חוץ – lighting/GI/shadow
אני אוהב להוציא normal map זה עוזר לי להבין מאיפה מגיעה התאורה.
אלה הבסיסיים בתוספת מה שעומרי אמר.
יש הרבה חומר על זה והרבה סרטונים ביוטיוב, פשוט תחפש :
Compositing VRay Render Layers in Photoshop
בהצלחה 🙂
-
9 בנובמבר 2017 בשעה 23:38 #57486
אהלן צחי.. כיף לשמוע ממך.. מה איתך??
תודה על התשובה.. אני אנסה לחפש לפי הקישור שלך.. עד עכשיו חיפשתי post production.
תודה רבה.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.