איך מתקינים ומסירים תוספים בקלות?

חשבתם שכל התוספים השווים קיימים וזמינים ב-Extension Warehouse? אתם טועים ובגדול!

 

איך מתקינים ומסירים תוספים בקלות? 4

 

קצת היסטוריה

הכל התחיל פחות או יותר לאחר שחברת גוגל רכשה את תוכנת סקצ'אפ בשנת 2007… באותה תקופה החלו אנשי סקצ'אפ לאפשר לייצר תוספים לתוכנה בקוד "רובי-סקריפט", ואתר "SketchUcation" הפך מהר מאוד לאתר הבית של מפתחי התוספים. כל המפתחים הגדולים והמוכרים – פרדו, תומתום, TIG ועוד… התחילו ועדיין נמצאים באתר זה. האתר גדל במהרה, ומה שהתחיל כפורום קטן של 30 משתמשים צמח למקור ידע עצום ובו מאות אלפי משתמשים מכל העולם. בשנת 2012 גוגל מכרה את סקצ'אפ לחברת טרימבל הקנדית המחזיקה בה עד היום.

 

להורדת התוסף שתפו את המאמר!

מדוע כדאי להוריד הרחבות מסקצ'יוקטיון?

כיום ניתן למצוא תוספים רבים ומעולים בגלרייה המקוונת של סקצ'אפ "Extension Warehouse", אך רבים וטובים אינם נמצאים שם וניתן להוריד אותם אך ורק מהאתר "SketchUcation". בנוסף, ולא פחות חשוב, אם אחד התוספים אינו עובד היטב על גרסת הסקצ'אפ שלכם, באתר SketchUcation תוכלו למצוא תמיכה מעולה ישירות ממפתח התוסף. לעיתים קרובות גם אם גרסת הסקצ'אפ שלכם חוקית והכל תקין ומעודכן, יכולה להיות התנגשות עם תוסף מיושן שמותקן אצלכם במערכת ומשבש את פעילות התוסף החדש… פתרונות ובדיקות מסוג זה תמצאו רק שם.

להורדת התוסף שתפו את המאמר!

איך מורידים ומתקינים את התוספים של SketchUcation?

הדרך המקצועית ביותר לטפל בפלאגינים (הרחבות\תוספים) היא באמצעות "Extension Store". מדובר בתוסף שיש להתקין על גבי הסקצ'אפ (קובץ RBZ), לאחר ההתקנה מופיעים 3 סמלים המאפשרים שליטה מלאה בכל תוסף שמותקן הוא הותקן בעבר, חיפוש והתקנת תוספים חדשים ועוד! שימו לב כי על מנת לעבוד עם התוסף יש להירשם בצורה חינמית לאתר "SketchUcation" – ניתן לעשות זאת ישירות מתוך הסקצ'אפ לאחר התקנת התוסף.

להורדת הפלאגאין שתפו את המאמר!

 

רוצים להתקין את התוסף?

שתפו את המאמר, הורידו את קובץ ה-RBZ והתקינו ככל תוסף. בהצלחה!

 

אהבתם? רוצים לקבל את הקבצים?
להורדת הקבצים שתפו את המאמר
SHARE

תגובות