4 באוקטובר 2013 בשעה 0:42
#41986
שלום גל,
עלמנת ליצור זכוכית לא שקופה, אלא עם רמה מסויימת של "חלביות" או עמעום,
יש צורך בלקבוע ערכים בשכבות Reflection וRefraction,
Glossiness פחות מ1,
ובתאורה מלאכותית מעבר לזכוכית עדיף להגדיר רמת דעיכת אור בתור Inverse או Inverse Square,
רמות דעיכה אלו מגדירות היחלשות עוצמת אור ביחס למרחק שבו נמצא גוף תאורה מעצם שהוא מאיר. ככל שגוף תאורה רחוק יותר, כך עוצמת אור חלשה יותר, כך מתקבלת תאורה מפוזרת ורכה יותר
בהצלחה