#101975

היי נועם,

קודם כל הדמייה מאוד יפה אבל יש כמה שיפורים לעשות.

  • אני אסביר קצת על עניין הברק לפי שאלתך, מכיוון שישנה מפת חסיספוס בעבור הפרקט, הברק איננו מלא, אבל הוא קיים, אם תשים לב באזור החלון ישנו ברק אבל ברמה החזרתיות די נמוכה כלומר – IOR 0.65-0.7 לא נמוכה מדי אבל נמוכה מספיק בכדי לטשטש את החזר האור ולא ליצור רפלקטיביות מלאה, העניין לגבי עץ, מחורץ מדי נראה מאוד לא אמיתי ופחות תואם להדמיה פוטוראיליסטית, מחורץ פחות, יכול להתאים מכיוון שאנחנו מדברים על חומרים תעשייתיים.
  • לגבי האור, הייתי משתמש כמו שעמרי אמר, בגוונים הרבה יותר חמים בין ה -2750K ל – 3500K קלווין, אם אתה רוצה אור ממש חם, תפוזי יותר, תלך על 1900K ושוב יש לזכור שיש גם לדעת את גודל מקור האור, (בין אם זה אור ממערכת התאורה של וויריי, או אור שאתה יצרת מאלמנט שמייצר פליטת אור – EMISSIVE MATERIAL.
  • צבעים וחומרים חזרתיים: בשלב זה של ההדמייה, ניתן לראות ברנדר את חלוקת החומר של קורת העץ הראשית, נושאת הכוחות, הקורה מחולקת יפה בחומר אבל החומר יושב בצורה חזרתית לא נכונה, אני ממליץ תמיד במקרים שבהם אין לנו עוד חומר נוסף להשתמש בו ואנחנו רוצים דווקא את זה, לעשות כמה שדרוגים קלים בעבור המודל, לחלק את המודל פיזית בחלוקות חריציות קטנות של 0.25 ס"מ ובכך לחלק את החומרים באזורים הנתונים, ואפילו להפוך אותם אחד כנגד השני, דבר נוסף הוא שימוש באפשרות UV MAPPING של V-RAY המובנה כבר עם התוכנה, בחירת החומר הספציפי במודל עצמו, לא בפלטת החומרים מקש ימני ובחירה ב VRAY-UV TOOLS שם לבחור באפשרות הראשונה, TRI PLANNAR PROJECTION  – WORLD יכול להיות שזה כבר יפתור את הבעיה.
  • בהמשך לצבעים, אם כבר כפרי אז אולי לתת גם קונטרסטיות ולהוסיף אווירה חורפית במידה וזה בחורף, להציב איזה צעיף או סוודר נפול מאחד הרהיטים או לנסות להתת קונטרסטיות עם לוח מחיק ירוק זית כהה באחד מהקירות, ובכך לאזן את החלל הלבן.
  • האנשת המודל ויציאה מתחום הלא ריאליסטי: יכול להיות שזה קצת פלצני אבל כן אני תמיד אוהב ללכלך את המודל שלי עם כמה דברים אנושיים מלוכלכים, אנו הרי יצורים מאוד מבולגנים ומלוכלכים שבעיקרנו מוציאים אבק מכל דבר שזז, אולי כדאי להשקיע בישורת של הדברים ולעקם אותם קצת, מודל כלבלב החרסינה יכול לנוע קצת על צירו לאחד הכיוונים, להוסיף כמה חוטי חשמל רופפים אל מתחת למוצרי חשמל על סוגיהם, להרחיק במעט את השידה שקרובה לקיר בכדי לתת ל AO לעשות את שלו, ולתת קצת צלליות תאורה נכונות, לתת עוד כמה דברים כאוטיים ואולי אפילו לבחור מבט מצלמה אחר, אולי כזה שמגיע מאחורי שולחן או כסא, לחשוב כמו צלם ולהכנס למודל כמצלמה, 5D, 3D או 350D שמוכנה ברגע לתפוס את ההדמייה לכדי פוטוריאליסטיות שלמה.

הרבה בהצלחה!!!! וכל הכבוד!