עמרי רון › פורומים › פורום סקצ'אפ › טמפלייט › מענה ל־טמפלייט
23 בינואר 2021 בשעה 8:24
#114460
היי אפרת
עליך לבדוק דרך הגדרות המערכת של סקצ'אפ
ואז לגשת לתיקיה ולהעתיק משם את התבנית
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
עמרי רון › פורומים › פורום סקצ'אפ › טמפלייט › מענה ל־טמפלייט
היי אפרת
עליך לבדוק דרך הגדרות המערכת של סקצ'אפ
ואז לגשת לתיקיה ולהעתיק משם את התבנית
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.