עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › שיעור גליון להפקה › מענה ל־שיעור גליון להפקה
14 ביוני 2022 בשעה 21:02
#123250
תודה !
איתי פרומקין | מידול והדמיות בתלת מימד
עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › שיעור גליון להפקה › מענה ל־שיעור גליון להפקה
תודה !
איתי פרומקין | מידול והדמיות בתלת מימד
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.