עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › קורס אונליין › מענה ל־קורס אונליין
13 ביולי 2022 בשעה 12:39
#123693
הסתדר .
איני יודע למה , אבל לחצתי בטעות כל הזמן דבל קליק עם הלחצן האמצעי ולא עם השמאלי …
בתודה
איתי
איתי פרומקין | מידול והדמיות בתלת מימד