עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › קורס אונליין › מענה ל־קורס אונליין
20 ביולי 2022 בשעה 16:10
#123746
היי איתי כל הכבוד!
אתה מבצע שמירה בשם ובסוג הקובץ (בחלון השמירה)
שומר קובץ תבנית מסוג DWT
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין