עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › בלוק דינמי וטקסט › מענה ל־בלוק דינמי וטקסט
27 ביולי 2022 בשעה 16:21
#123898
בחרת MTEXT ולא TEXT.
אני ממליץ לפתוח את התבנית ולקחת משם את סגנונות הטקסט המומלצים.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין