עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › חוות דעת › מענה ל־חוות דעת
27 באוגוסט 2022 בשעה 21:57
#124435
היי מרים,
+ הרצפה נראית מחופספת מדי… כמו גרנוליט ולא כמו טראצו…
+ בעמודים יש הפסקה של הטקסטורה – זה נראה כמו טיח או בטון חשוף… צריך לעבוד על הפרט ניתוק במידה ויש או לטשטש את הקפיצה בטקסטורה.
+ הריהוט מקדימה נחתך ומוסיף לאווירה הלחוצה… כדאי לנסות לשחרר קצת את הקומפוזיציה. שפחות דברים יחתכו.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין