מענה ל־ביקורת להדמיה

עמרי רון פורומים פורום ויריי ביקורת להדמיה מענה ל־ביקורת להדמיה

#124653
נועם אליאסים
מנהל בפורום
Offline
Topics: 13
Replies: 548
Been thanked: 163 times

היי אסתר,

רוב מוחלט של ההדמיה נראה מצויין! רמה גבוהה באמת!

את צריכה לשפר את התאורה, כי הוילון מאוד שרוף וברור שאור יום בחוץ בעוד שבפנים נראה כמו לילה. אז לשחק עם זה ולאזן את זה. והוילון שרוף מדי, אפשר לשרוף אותו, אבל בעדינות. מצויין!

נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

 

מידול והד
</p data-lazy-src=

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0