עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › רינדור עם two point perspective › מענה ל־רינדור עם two point perspective
10 באוקטובר 2022 בשעה 18:48
#124925
היי
אני חושב ששינית את הגדרות ה tilt של המצלמה שלא לצורך. תחזירי אותן למה שהיה במקור וזה יסתדר לך.
בהצלחה!
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין