עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › תקלה ברינדור › מענה ל־תקלה ברינדור
17 בנובמבר 2022 בשעה 21:38
#125562
אין לך מה להיות בדיכאון… תמשיך בקורס.
ברגע שאיפסת את ההגדרות זה עבד.
זה מוסבר בספר בעמ' 19 וזה נדרש לפעמים
במיוחד כשיש עדכוני גרסא , כפי שהיה לאחרונה (בין 5 ל 6)
לגבי הבהירות – יש פרק שלם על מצלמה ואתה תלמד לכוון את הבהירות בפרק הזה
ובנתיים תקרא על זה בעמ' 30 בספר.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין