מענה ל־תקלה ברינדור

עמרי רון פורומים פורום ויריי תקלה ברינדור מענה ל־תקלה ברינדור

#125562
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

אין לך מה להיות בדיכאון… תמשיך בקורס.

ברגע שאיפסת את ההגדרות זה עבד.

זה מוסבר בספר בעמ' 19 וזה נדרש לפעמים

במיוחד כשיש עדכוני גרסא , כפי שהיה לאחרונה (בין 5 ל 6)

לגבי הבהירות – יש פרק שלם על מצלמה ואתה תלמד לכוון את הבהירות בפרק הזה

ובנתיים תקרא על זה בעמ' 30 בספר.

 

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0