עמרי רון › פורומים › פורום סקצ'אפ › camera 1 › מענה ל־camera 1
26 בנובמבר 2022 בשעה 14:39
#125772
הצילומי מסך שלך קטנים מאוד וקשה לקרוא אותם. נסה לצרף שוב בבקשה.
הגיבריש זה כנראה בגלל המאק, כי הקבצים תקינים לחלוטין.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין