מענה ל־camera 1

עמרי רון פורומים פורום סקצ'אפ camera 1 מענה ל־camera 1

#125783
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

היי,

תעקוב אחרי הפוסט הבא:

https://omriron.com/topic/%d7%a1%d7%a8%d7%92%d7%9c%d7%99-%d7%9b%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%aa%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-macbook/

בנוסף,

שים לב שיש תגיות של MAC \ MACBOOK בצד של הפורום:

https://omriron.com/topic-tag/macbook/

https://omriron.com/topic-tag/mac

ורוב הדברים מופיעים שם,

את הפוסט הזה אני נועל, שמח שמצאת את התרגיל.

נושאים חדשים – יש לרשום עם כותרת רלוונטית בפוסט חדש.

תתייג MACBOOK בנושאים חדשים, כך יהיה קל יותר לבאים,

המומחה לענייני מאק בפורום אגב, זה נועם, ולא אני..

שבוע טוב 🙂

 

ואל תדאג לגבי המאק, יהיו לך קצת קשיים טכניים קלים בהתחלה, אבל כולם עוברים את זה.

אתה תהיה בסדר ✌️

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0