עמרי רון › פורומים › פורום סקצ'אפ › camera 1 › מענה ל־camera 1
26 בנובמבר 2022 בשעה 19:19
#125783
היי,
תעקוב אחרי הפוסט הבא:
בנוסף,
שים לב שיש תגיות של MAC \ MACBOOK בצד של הפורום:
https://omriron.com/topic-tag/macbook/
https://omriron.com/topic-tag/mac
ורוב הדברים מופיעים שם,
את הפוסט הזה אני נועל, שמח שמצאת את התרגיל.
נושאים חדשים – יש לרשום עם כותרת רלוונטית בפוסט חדש.
תתייג MACBOOK בנושאים חדשים, כך יהיה קל יותר לבאים,
המומחה לענייני מאק בפורום אגב, זה נועם, ולא אני..
שבוע טוב 🙂
ואל תדאג לגבי המאק, יהיו לך קצת קשיים טכניים קלים בהתחלה, אבל כולם עוברים את זה.
אתה תהיה בסדר ✌️
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין