עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › הדמיה אולם › מענה ל־הדמיה אולם
27 בנובמבר 2022 בשעה 22:00
#125828
היי
כל הכבוד על המידול, זה נראה מפורט ומוקפד.
אני חושב שהספוטים בהדמיה הראשונה גדולים מדי..
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין