עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › אפקט זוהר › מענה ל־אפקט זוהר
29 בנובמבר 2022 בשעה 11:11
#125880
לא כדאי לשחק עם הפרמטרים יותר מדי.
זה אמור לעבוד בצורה טבעית.
אם האור לא זוהר – אז מגבירים אותו
את ה-3 תגבירי ל 10 ואפילו ל 20 \ 30
את כל ההגדרות ששינית – תחזירי לברירת מחדל או תאפסי.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין