עמרי רון › פורומים › פורום סקצ'אפ › שכבות › מענה ל־שכבות
1 בדצמבר 2022 בשעה 20:50
#125957
העפרון צריך להיות תמיד על LAYER 0
אם ממדלים בשכבה אחרת זה עושה צרות,
רק קבוצות וקומפוננטים משייכים לתגיות.
נסי למחוק את כל התגיות שיצרת וליצור חדשות.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין