עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › סרגלי כלים באוטוקאד › מענה ל־סרגלי כלים באוטוקאד
7 בדצמבר 2022 בשעה 11:43
#126033
היי טלי,
זו שאלה מצויינת
אוטוקאד בגרסאות החדשות מגיעה רק בתצוגת ריבונים (ולא קלאסיק)
אז קודם כל, אם את עובדת עם גרסא ישנה (לפני 2020) – אז אני ממליץ לעבור לגרסאות חדשות.
אנחנו כבר עובדים עם 2023, אבל גם 2022 או 2021 מצויינת.
לגבי התצוגה של הממשק והסרגלים
אני מסביר הכל בשני השיעור של "ממשק התוכנה" בפרק 1
אני ממליץ לצפות שוב בשיעורים האלו
ולבחור DRAFTING & ANNOTATION כפי שאני מדגים
לגבי פרופרטיז – אותו מדליקים עם CTRL+1
בהצלחה!
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין