מענה ל־סרגלי כלים באוטוקאד

עמרי רון פורומים פורום אוטוקאד סרגלי כלים באוטוקאד מענה ל־סרגלי כלים באוטוקאד

#126033
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

היי טלי,

זו שאלה מצויינת

אוטוקאד בגרסאות החדשות מגיעה רק בתצוגת ריבונים (ולא קלאסיק)

אז קודם כל, אם את עובדת עם גרסא ישנה (לפני 2020) – אז אני ממליץ לעבור לגרסאות חדשות.

אנחנו כבר עובדים עם 2023, אבל גם 2022 או 2021 מצויינת.

 

לגבי התצוגה של הממשק והסרגלים

אני מסביר הכל בשני השיעור של "ממשק התוכנה" בפרק 1

אני ממליץ לצפות שוב בשיעורים האלו

ולבחור DRAFTING & ANNOTATION כפי שאני מדגים

 

לגבי פרופרטיז – אותו מדליקים עם CTRL+1

בהצלחה!

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0