עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › יצירת מלבן › מענה ל־יצירת מלבן
13 בדצמבר 2022 בשעה 19:04
#126145
לוחצים על F12
ואם זה לא עובד אז מקלידים DYNMODE ומוודאים שהערך הוא 1
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › יצירת מלבן › מענה ל־יצירת מלבן
לוחצים על F12
ואם זה לא עובד אז מקלידים DYNMODE ומוודאים שהערך הוא 1
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.