מענה ל־ביקורת

עמרי רון פורומים פורום ויריי ביקורת מענה ל־ביקורת

#126313
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

כן. משתפר.

אני ממליץ שתסתכלי על צילומים של בניינים . כי חסר הרבה פירוט בפיתוח.

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0