עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › פונט לא קיים › מענה ל־פונט לא קיים
3 בינואר 2023 בשעה 17:00
#126449
היי איתי,
זה קורה לפעמים עם הפונט הזה…
יכול להיות שהוא שייך לתוסף אחר שמותקן אצלי במערכת , למשל חבילת התוספים של RVM
והוא לא עובד בלי החבילה.
במקרה כזה, אני ממליץ להחליף אותו בגופן אחר.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין