עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › הדמית פנים שחורה › מענה ל־הדמית פנים שחורה
5 בינואר 2023 בשעה 0:46
#126490
תודה רבה על כל התשובות אני אעדכן כשתיהיה התקדמות..
לגבי העניין העיצובי של הספה…זה לא עיצוב שלי..
אני רק עושה הדמיות למעצבת ולכן לא יכולה לשחק עם בחירות עיצוביות..
תודה רבה על ההיענות.