מענה ל־שאלה חשובה לגבי כל פרק הטכניקה

עמרי רון פורומים פורום סקצ'אפ שאלה חשובה לגבי כל פרק הטכניקה מענה ל־שאלה חשובה לגבי כל פרק הטכניקה

#126771
efrat shamgar
משתתף
Offline
Topics: 5
Replies: 7
Been thanked: 1 time

היי ,

עכשיו זה ברור . פשוט בפרק המוקלט זה לא היה ברור שיש קובץ סקצאפ מוכן עם זה.

זה בהחלט קורס מעולה.

תודה רבה,

אפרת

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0