מענה ל־חומר אש

עמרי רון פורומים פורום ויריי חומר אש מענה ל־חומר אש

#126861
[email protected]
משתתף
Offline
Topics: 32
Replies: 56
Been thanked: 4 times

זהו חשבתי שכמו שיש בתאורה המלבנית ובספירה יש גם באמיסיב..הבנתי

אתה חושב שזה נראה טבעי שהם משתקפים ככה על הריצפה או שבאמת עדיף ספירה?

אני לא יודעת אם אני יכולה לעשות שפירה עם טקסטורה..

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0