עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › חומר אש › מענה ל־חומר אש
26 בינואר 2023 בשעה 21:52
#126861
זהו חשבתי שכמו שיש בתאורה המלבנית ובספירה יש גם באמיסיב..הבנתי
אתה חושב שזה נראה טבעי שהם משתקפים ככה על הריצפה או שבאמת עדיף ספירה?
אני לא יודעת אם אני יכולה לעשות שפירה עם טקסטורה..