עמרי רון פורומים מענה ל־

#132049
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

RESUME – זה לחזור. תנסי ללחוץ.

M אמור להיות בסדר. ממש לא חייב HIGH בכזו רזולוציה. זה פשוט מאריך מאוד את הזמן. את יכולה לרנדר גם ב 3000 וגם ב 2500.
נשמע שאת עושה טסטים ולומדת. 5000 זה סופי סופי סופי.

לינק – תודה על העדכון. כנראה שהשרות שלהם נסגר. יתוקן בשבוע הבא. בנתיים את יכולה להשתמש בזה –
https://renderstuff.com/tools/360-panorama-web-viewer/

המענה בפורום על ידי יהיה יחסית מצומצם השבוע החל ממחר בשל חופשה.
במידה ויש לך שאלות נוספות, אני ממליץ לרכז את השאלות ולכתוב פוסט חדש. שיקפוץ לכל מנהלי הפורום.

בהצלחה!

 

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0