עמרי רון פורומים מענה ל־

#132226
nogaoster
משתתף
Offline
Topics: 10
Replies: 12
Been thanked: 5 times

אני מנסה לשלב את הקורס עם העבודה שלי. אני מקבלת תכניות ממודדים ולפעמים הן לא בקנה מידה שנוח לי לעבוד בו.

לא סיימתי את כל השיעורים. אני מכירה את העבודה על אוטוקאד בוורסיות ישנות מאד ואיתן עבדתי עד היום. (יותר נכון – חזרתי עכשיו אחרי הפסקה של הרבה שנים)

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0