5 במרץ 2023 בשעה 8:15
#132226
אני מנסה לשלב את הקורס עם העבודה שלי. אני מקבלת תכניות ממודדים ולפעמים הן לא בקנה מידה שנוח לי לעבוד בו.
לא סיימתי את כל השיעורים. אני מכירה את העבודה על אוטוקאד בוורסיות ישנות מאד ואיתן עבדתי עד היום. (יותר נכון – חזרתי עכשיו אחרי הפסקה של הרבה שנים)