עמרי רון פורומים מענה ל־flower

#132426
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

יכול להיות שהדיספלייסמנט לא עובד אצלך.

אתה יכול לבחור את הגרופ של הפאה של המים ולהוסיף לו אפקט תזוזה.

לומדים על דיספלייסמנט למים בפרק 5

ובגרסא החדשה יש כפתור מהיר להוספת דיספלייסמנט לכל גרופ (ראה סימון)

ההמלצה שלי היא לוותר על הגלים כרגע, ולהגיע לזה בהמשך.

 

 

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0