8 באפריל 2023 בשעה 21:50
#132426
יכול להיות שהדיספלייסמנט לא עובד אצלך.
אתה יכול לבחור את הגרופ של הפאה של המים ולהוסיף לו אפקט תזוזה.
לומדים על דיספלייסמנט למים בפרק 5
ובגרסא החדשה יש כפתור מהיר להוספת דיספלייסמנט לכל גרופ (ראה סימון)
ההמלצה שלי היא לוותר על הגלים כרגע, ולהגיע לזה בהמשך.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין