6 במאי 2023 בשעה 20:01
#132609
היי זה פשוט סמל,
זה מופיע ב EXPRESS TOOLS
לוחצים על הפקודה
מציירים קו בשתי לחיצות
והתוכנה משרטטת קו עם סימון שבור
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
היי זה פשוט סמל,
זה מופיע ב EXPRESS TOOLS
לוחצים על הפקודה
מציירים קו בשתי לחיצות
והתוכנה משרטטת קו עם סימון שבור
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין