14 במאי 2023 בשעה 16:04
#132646
ניסיתי לפתוח שוב את המודל
ומופיעים הגופים
אבל כשאני נגשת להגדרות של ויריי מופיעה לי ההערה הזאת:
מה זה אומר??
ניסיתי לפתוח שוב את המודל
ומופיעים הגופים
אבל כשאני נגשת להגדרות של ויריי מופיעה לי ההערה הזאת:
מה זה אומר??