עמרי רון פורומים מענה ל־

#132658
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

זה קורה בד"כ כשמותקנות מספר גרסאות של סקצ'אפ על המחשב

או שיש גרסא ישנה שלא הוסרה בצורה מלאה.

או בגרסאות ללא רישיון.

תבדקי את הדברים האלו,

נסי להסיר את כל הגרסאות הישנות ולהתקין שוב את האחרונה (התקנת REPAIR)

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

1 user thanked author for this post.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0