עמרי רון פורומים מענה ל־

#132715
איתי פרומקין
משתתף
Offline
Topics: 214
Replies: 267
Been thanked: 16 times

בס"ד

נכון כך מגיעים . רק שבגרסה הקודמת של סקאצ'אפ  ברגע שעברת ללשונית STATISICS  ,  בפעם הבאה שתלחץ על MODEL INFO תהיה כבר בלשונית הזו .

בגרסה החדשה , כל פעם כשלוחצים על MODEL INFO  מגיעים ללשונית RENDERING , וצריך כל פעם מחדש לעבור ללשונית STATISTICS , וזה סתם מסרבל ומציק .

בברכה

איתי

איתי פרומקין | מידול והדמיות בתלת מימד

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0