20 באוגוסט 2023 בשעה 21:58
#133176
תודה על המענה, לא משתנה הקו. גם כשרעננתי את הדף.
אם הבנתי נכון, הפקודה הזו אמורה לשמור על מראה הקו בלייאוט כמו במרחב השרטוט?
ניסיתי להבין את ההסבר בקישור, התרגום לא היה ברור לי.
תודה על המענה, לא משתנה הקו. גם כשרעננתי את הדף.
אם הבנתי נכון, הפקודה הזו אמורה לשמור על מראה הקו בלייאוט כמו במרחב השרטוט?
ניסיתי להבין את ההסבר בקישור, התרגום לא היה ברור לי.