עמרי רון פורומים מענה ל־

#133547
waxler
משתתף
Offline
Topics: 87
Replies: 94
Been thanked: 1 time

בדקתי את הסגנון הוא היה די רגיל ובכל זאת שיניתי לפשוט ביותר כמו כל הסצנות, ועדיין לאחר יצוא סרטון מחודש הבעיה עדיין קיימת.

דבר נוסף שחשוב לציין, הטשטוש הזה קורה בדיוק לשנייה, וזה מה שבעצם מראה שזה לא הסגנון, כי אם כן, זה היה צריך להיות למשך כל הסצנה, וזה לא כך.

 

 

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0