21 בנובמבר 2023 בשעה 19:04
#133600
היי רות,
אני עובד עם RTX3070 ועדיין מרנדר עם המעבד.
הרינדורים בגרסא החדשה (6) עובדים בצורה מאוד יעילה ומהירה
ואני לא מוצא סיבה לרנדר עם כרטיס המסך.
שמירת ההגדרות מתבצעת דרך סמל הדיסקט בתחתית תפריט ההגדרות , כמו בגרסאות הקודמות (VROPT).
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין