עמרי רון פורומים מענה ל־

#133600
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

היי רות,

אני עובד עם RTX3070 ועדיין מרנדר עם המעבד.

הרינדורים בגרסא החדשה (6) עובדים בצורה מאוד יעילה ומהירה

ואני לא מוצא סיבה לרנדר עם כרטיס המסך.

 

שמירת ההגדרות מתבצעת דרך סמל הדיסקט בתחתית תפריט ההגדרות , כמו בגרסאות הקודמות (VROPT).

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0