עמרי רון › פורומים › מענה ל־ייבוא תוכנית מאוטוקדאד לסקצ'אפ
תודה אבל חזרתי לשני השיעורים של ממשק התכנה ועדיין לא פתרתי לי את הבעיה.
פתחתי שני תפריטים בסרגל התחתון כפי שהראת בשיעור וחסרות לי ההגדרות עבור ה VIEWCUBE. ראה תמונות מצורפות.