עמרי רון פורומים מענה ל־מענה ל־

#134475
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

יכול להיות שזו בעיה נקודתית במאק.

תוודאי שיש לך את הגרסא העדכנית ביותר.

ובנוסף, יכול להיות שאם הם בגרופים אז זה לא יבחר לך אותם.

 

שאלה:

למה את צריכה לבחור אותם?

אם את עובדת בצורה מסודרת עם השמות, אז אין צורך לבחור אותם בשביל לערוך את התאורה

מספיק שתשני את הפרמטרים ברשימה של ויריי.

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0