עמרי רון פורומים מענה ל־מענה ל־

#134566
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

היי שירה,

אני מציע להתקין את סקצ'אפ מחדש .

ולוודא שזו גרסא תקינה עם רישיון וכדומה.

אין לי הסבר אחר.

אצלנו כל התוספים תקינים.

במידה וזה עדיין לא עובד לך, אני ממליץ לפנות לתמיכה של חברת סקצ'אפ (שמהם רכשת את התוכנה)

ולהבין יחד איתם למה התוספים לא תקינים אצלך במחשב החדש.

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0