13 בנובמבר 2024 בשעה 21:34
#134571
שאלה נוספת,
אני רוצה לעבוד עם השכבות שיוצאות ברינדור
בסקצאפ שכבת הרילקשן ורפרקשן – יוצא אצלי שחור לבן, יש אפשרות שיצא עם הזכוכיות כמו שרינדור הרגיל (ככה יוצא ממקס)
וכן, שכבת אקסטרה טקטור – יוצא לי שכבה שחור ולא לבן עם הצללות – מה יכולה להיות הסיבה?