עמרי רון פורומים מענה ל־מענה ל־

#134571
יעל
משתתף
Offline
Topics: 44
Replies: 70
Been thanked: 0 times

שאלה נוספת,

אני רוצה לעבוד עם השכבות שיוצאות ברינדור

בסקצאפ שכבת הרילקשן ורפרקשן – יוצא אצלי שחור לבן, יש אפשרות שיצא עם הזכוכיות כמו שרינדור הרגיל (ככה יוצא ממקס)

וכן, שכבת אקסטרה טקטור – יוצא לי שכבה שחור ולא לבן עם הצללות – מה יכולה להיות הסיבה?

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0