18 בנובמבר 2024 בשעה 11:22
#134605
היי יהודית,
יתכן שבגרסת אוטוקאד שלך אין את האפשרות הזו.
בעיני זה לא קריטי.
אם את לא מעויינת בפוליליין , את יכולה למחוק אותו ידנית.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
היי יהודית,
יתכן שבגרסת אוטוקאד שלך אין את האפשרות הזו.
בעיני זה לא קריטי.
אם את לא מעויינת בפוליליין , את יכולה למחוק אותו ידנית.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין