עמרי רון פורומים מענה ל־מענה ל־סרגל כילים של mac

#134869
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

היי אלונה,

נכון מאוד, וירי תוכנה יותר מורכבת ויש לה יותר גרסאות ועדכונים.

יש לנו תלמידים שעובדים על כל הגרסאות (חדשות ישנות), לכן אנחנו שומרים בפורמט שמתאים לכולם.

ההודעה שהופיעה לך תעלם אחרי שמירה ראשונה.

 

ההורדה של החומרים היא אכן דרך הקוסמוס.

ראי הסבר כאן:

https://wordpress-756975-2558172.cloudwaysapps.com/topic/%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%a1%d7%91%d7%a8-%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%93%d7%aa-%d7%97%d7%95%d7%9e%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%9b%d7%90%d7%95%d7%a1-%d7%a7%d7%95%d7%a1%d7%9e%d7%95%d7%a1/

 

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0