עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › plot › מענה ל־plot
8 ביוני 2025 בשעה 14:29
#137259
עליך לצרף צילום מסך מסוג JPG (לא PDF)
לגבי צבעוניות.
אפשר להגדיר ב CTB להדפסה כל צבע שרוצים
או להשתמש ב MONOCHROME
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין