עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › התקנת ויריי › מענה ל־התקנת ויריי
23 ביוני 2025 בשעה 9:36
#137305
היי גלית,
אם לא רואים את הסרגלים גם בקובץ חדש,
אז אני ממליץ להתקין את ויריי מחדש
ולגם לוודא שלא עבדת עם שני מסכים, ואולי זה נמצא במסך השני.
אם זה לא מסתדר, מציע לבקש תמיכה טכנית ממי שהמכללה רכשה.
זו בעיית חומרה.
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין