מענה ל־התקנת ויריי

עמרי רון פורומים פורום ויריי התקנת ויריי מענה ל־התקנת ויריי

#137305
עמרי רון
מנהל בפורום
Offline
Topics: 21
Replies: 9492
Been thanked: 258 times

היי גלית,

אם לא רואים את הסרגלים גם בקובץ חדש,

אז אני ממליץ להתקין את ויריי מחדש

ולגם לוודא שלא עבדת עם שני מסכים, ואולי זה נמצא במסך השני.

 

אם זה לא מסתדר, מציע לבקש תמיכה טכנית ממי שהמכללה רכשה.

זו בעיית חומרה.

אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0