- לדיון זה יש תגובה 1, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני שבוע 1, 6 ימים בידי .
מציג תגובה משורשרת 1
מציג תגובה משורשרת 1
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
עמרי רון › פורומים › פורום אוטוקאד › אוטוקאד lt
תגיות: LT
שלום וברכה עומרי אני מסתפק אם לרכוש אוטוקד LT או אוטוקד רגיל
יש מצב שתיתן לי המלצה/ סקירה על ההבדלים
העבודה שלי היא בתחום תוס' בניה (רישוי) ותכניות לעבודה
האם יש הבדל גדול בתחום הזה שכולו כמעט בדו מימד?
בברכה
יוסי גפן
היי יוסי,
ההבדל המהותי בעיניי הוא שימוש בתוספים.
כגון חישובי שטחים , שאינו מתאפשר ב LT.
אני ממליץ ליצור קשר עם TEAMCAD או סופיסטיק
והם ידעו לדייק את ההבדלים, שכן בכל מספר חודשים יוצא עדכון גרסא והדברים משתנים.
בהצלחה רבה,
עמרי
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.