אוטוקאד lt

טכני

תגיות: 

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #138302
      [email protected]
      משתתף
      Offline
      Topics: 13
      Replies: 8
      Been thanked: 1 time

      שלום וברכה עומרי אני מסתפק אם לרכוש אוטוקד LT או אוטוקד רגיל
      יש מצב שתיתן לי המלצה/  סקירה על ההבדלים
      העבודה שלי היא בתחום תוס' בניה (רישוי) ותכניות לעבודה
      האם יש הבדל גדול בתחום הזה שכולו כמעט בדו מימד?
      בברכה
      יוסי גפן

    • #138305
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 9488
      Been thanked: 258 times

      היי יוסי,

      ההבדל המהותי בעיניי הוא שימוש בתוספים.

      כגון חישובי שטחים , שאינו מתאפשר ב LT.

       

      אני ממליץ ליצור קשר עם TEAMCAD או סופיסטיק

      והם ידעו לדייק את ההבדלים, שכן בכל מספר חודשים יוצא עדכון גרסא והדברים משתנים.

      בהצלחה רבה,

      עמרי

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.

המומלצים של רון

רוצים להתייעץ איתנו? ולקבל הצעת מחיר שלא תקבלו בשום מקום?

0