מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #41890
      Avatarתלתן
      משתתף
      Offline
      Topics: 10
      Replies: 4
      Been thanked: 0 times

      היי ,
      אני בשלבי טסטים לתאורה במודל.
      ואני לא מצליחה להשיג את רמת התאורה הדרושה.
      1. איך אני מונעת את המראה השרוף מעל השולחן?
      2. מעל המדפים יש פס תאורה עם ספוטים נסתרים – איך אני מראה את ההארה על הקיר? בתמונה הנוכחית השתמשתי בIES ברמה של 1500 . באיזה גוף תאורה הייתם ממליצים?
      3. הריצוף אמור להיות אפור ככה. ובחרתי TILE וושיניתי את הגוון דרך הסקטצאפ לאפור ככה. לפני הרינדור הוא בגוון הרצוי ואחרי הוא נראה אפור בהיר. איך יש לי שליטה שהאריח יראה בגוון הנבחר?
      4. לגבי הגרעון והאפרפרות בתמונה אני מניחה שבשלבים מתקדמים יותר ועם טעינת הגדרות לא של סקיצה זה ייפתר,ה אם יש דרך למנוע את זה כבר בשלב הסקיצה אני אשמח לדעת איך.

      תודה וחג שמח 🙂

    • #41891
      גיאגיא
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 775
      Been thanked: 0 times

      תלתן שלום!
      נראה פיצוץ!
      מספר דברים שיקפיצו את ההדמייה.
      1. הייתי מוסיף מספר גופי תאורה נוספים. לטעמי ה-IES חלש מדי.
      בנוסף הייתי בודק את הגדרות ה-ISO וה-Shutter Speed-ניתן לשחק שם וכך גם למנוע את השריפה.
      הייתי מחליש את העוצמה של הגוף תאורה המרכזי- בנוסף מוסיף Rectangle light כללי על כל הסצינה שייתן שטיפה של אור לכל החלל- כמובן לא חזק מדי- בהגדרות שלו- הייתי מוודא שהוא נסתר ולא משפיע על ההשתקפויות- פירוט מלא נמצא תחת הפרק של תאורה.
      2. הייתי ממליץ גם להשתמש בחומר Emassive לפסי התאורה – דבר שיאיר לך מעט את התקרה.
      3. הסיבה שהאריח לא נראה כך- היא היות והחומר הינו מבוסס על תצלום- על כן למרות שזה נראה בעורך החומרים שצבעו משתנה- ויריי לוקח את הנתונים מהתמונה עצמה- על כן אם רוצים לשנות את הגוון- יש לערוך את התמונה שמהווה בסיס לחומר.
      4. הייתי שם דגש על הסביבה/תאורה כרגע- השלב הבא הוא לרדת לרזולוציה של החומרים- מפות למינהן וכדומה.
      בהצלחה.
      עדכני אותנו.

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.