בעיות עם הענן

עמרי רון פורומים פורום פוטושופ בעיות עם הענן

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #50132
      רביד
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 0
      Been thanked: 0 times

      שלום שלום, 8) השכרתי לפני כמה חודשים את הקרייטיב קלאוד וזה עושה לי המון בעיות,
      לא יודעת אם זה קשור למחשב שלי או לתוכנה עצמה,אבל כל פעם שאני פותחת את התוכנה היא מבקשת ממני להוריד את הסט-אפ מחדש ולהתקין הכללל מחדש. 😥
      בכל מקרה בתמיכה ממליצים למחוק את ההתקנה ולהוריד מחדש.

      האם זה יגרור חיוב? כלומר האם זה אומר שאני משכירה את הענן מחדש?
      ועל הדרך האם למישהו יש רעיון אחר איך להתגבר על זה?

      תודה מראש לעונים(:

    • #50133
      צחי אסא
      משתתף
      Offline
      Topics: 0
      Replies: 70
      Been thanked: 0 times

      רביד שלום,
      אני לא עובד עם שירותי הענן והייתי ממליץ לך לדבר ישירות רק עם התמיכה של אדובי.

      בהצלחה!

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

זה המקום לפנות ולהתייעץ בכל שאלה ובכל שעה לגבי כל נושא הקשור להדמייה אדריכלית, שרטוט או מידול תלת-מימדי. על מנת שנוכל לענות לכם בצורה המהירה והיעילה ביותר הקפידו לבחור בפורום המתאים, לנסח כותרת ברורה, לציין באיזו גרסא אתם עובדים ולצרף צילומי מסך ברורים. בהצלחה!

ברוכים הבאים לפורום התמיכה

על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.