- לדיון זה יש תגובה 1, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני 9 שנים, 3 חודשים בידי .
מציג תגובה משורשרת 1
מציג תגובה משורשרת 1
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
עמרי רון › פורומים › פורום פוטושופ › בעיות עם הענן
שלום שלום, 8) השכרתי לפני כמה חודשים את הקרייטיב קלאוד וזה עושה לי המון בעיות,
לא יודעת אם זה קשור למחשב שלי או לתוכנה עצמה,אבל כל פעם שאני פותחת את התוכנה היא מבקשת ממני להוריד את הסט-אפ מחדש ולהתקין הכללל מחדש. 😥
בכל מקרה בתמיכה ממליצים למחוק את ההתקנה ולהוריד מחדש.
האם זה יגרור חיוב? כלומר האם זה אומר שאני משכירה את הענן מחדש?
ועל הדרך האם למישהו יש רעיון אחר איך להתגבר על זה?
תודה מראש לעונים(:
רביד שלום,
אני לא עובד עם שירותי הענן והייתי ממליץ לך לדבר ישירות רק עם התמיכה של אדובי.
בהצלחה!
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.
הצטרפו למעל 8,137 אדריכלים ומעצבים שמקבלים את החדשות הכי חמות בתחום ואת המבצעים הכי שווים שיש!
סטודיו עמרי רון
מרכז עסקים עזריאלי חולון, בניין B
רח’ הרוקמים 26 חולון
[email protected]
טל. 03-5555038