- לדיון זה יש תגובה 1, 2 משתתפים, והוא עודכן לאחרונה לפני שנה 1 בידי .
מציג תגובה משורשרת 1
מציג תגובה משורשרת 1
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
עמרי רון › פורומים › פורום ויריי › הדמיה לביקורת
למה ההדמיות לא יוצאות חדות?
הכל לפי מה שנלמד בקורס
זה משתנה מפרויקט לפרויקט.
ככל שתגבירי את האיכות וגודל הפלט, זה ישפר את החדות.
ואת יכולה לדייק ולהחליק גם בפוטושופ (מומלץ).
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
על מנת שנוכל לייעץ לכם בצורה יעילה – יש לצרף צילום מסך לכל שאלה בפורום. ניתן לצרף קבצי JPG או PNG בנפח שאינו עולה על 500kb (חצי מגבייט) לקריאה נוספת על צילומי מסך – לחצו כאן.