מציג 4 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #108272
      hilabrs01hilabrs01
      משתתף

      היי חברים,

      עשיתי הדמיה ברמה HIGH והתמונה יוצאת מגורענת ולא רואים טקסטורות טוב.

      בבריקים השתמשתי בחומר שהורדתי מאתר POLIIGON ועדיין לא יוצא ריאליסטי.

      בכלליות הצבעים יוצאים מאוד דהויים.

      מישהו יכול להאיר את עיני מה אני עושה לא טוב?

       

       

    • #108276
      עמרי רוןעמרי רון
      מנהל בפורום

      היי הילה,

      ההדמיה והעיצוב יפים מאוד!

      האם את מרנדרת ברינדור PRODUCTION (לא אינרטראקטיב)

      עם IRRIDANCE MAP

      ללא PROGRESIVE

      וכן עם DENOISER ?

      כל מה שכתוב בעמוד 22 בספר 

      וגם בסרטון הזה:

      https://bit.ly/reset-settings

       

      ?

    • #108278
      hilabrs01hilabrs01
      משתתף

      כל הפרמטרים האלה מתאימים גם אם אני עובדת עם דום לייט?

       

    • #108279
      עמרי רוןעמרי רון
      מנהל בפורום

      בהחלט

    • #108280
      נועם אליאסיםנועם אליאסים
      מנהל בפורום

      ההדמיה באמת יפה. בנוגע לבריקים. את משתמשת במפת displacement ומפת normal/bump?

      אלו המפות שיקפיצו לך את קיר הבריקים.

      פתרון נוסף ואולי אפילו טוב יותר זה פשוט למדל את הבריקים. יש תוסף שנקרא floor generator שיכול לעשות לך את החיים קלים יותר. וריאליסטיים יותר (:

מציג 4 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.