טכני
מציג 8 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #123961
      miro
      משתתף
      Offline
      Topics: 8
      Replies: 15
      Been thanked: 2 times

      אני יודע יש המון מה לשפר אבל זה היה בלחץ של זמן,

      בכל מקרה אשמח להערות,

      בקרוב אעלה בעז"ה הדמיית פנים.

       

       

      1 user thanked author for this post.
    • #123964
      נועם אליאסים
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 13
      Replies: 546
      Been thanked: 167 times

      היי מירו,

      מזל טוב על ההדמיה הראשונה. בגלל שהיא הראשונה אני אתן לך כמה דגשים בסיסיים שתבחן אותם קודם:

      1. תסתכל על צילומי אדריכלות כדי להבין זוויות צילום, קומפוזיציות וצבעים.
      2. הסעיף הראשון יעזור לך להבין למה: – הרוויה של השמיים היא יותר מדי חזקה.
        – גובה הצילום גבוהה מדי עדיף להתסכל מגובה אדם בדרך כלל.
        – החומרים דורשים טיפול כדי שיראו יותר ריאליסטים. תלמד על סוגי המפות השונים של כל חומר.
      3. יש עניין בהדמיות חוץ להוסיף חיות כלומר אנשים (לא חובה) ויותר צמחייה.

      כל הכבוד ובהצלחה!

      נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

       

      מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

      2 users thanked author for this post.
    • #123965
      miro
      משתתף
      Offline
      Topics: 8
      Replies: 15
      Been thanked: 2 times

      תודה נועם,

      דווקא השתמשתי בחלק מהחומרים של עמרי, (אם הכוונה לאבן ירושלמית הבולטת יותר למשל),

      אשמח אם תוכל לפרט לי על איזה עוד חומרים צריך לשים לב.

    • #123966
      נועם אליאסים
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 13
      Replies: 546
      Been thanked: 167 times

      כשאתה אומר ״השתמשתי בחומרים״, השאלה היא איך בדיוק השתמשת בהם?

      כי לשים לחומר רק מפת דיפיוז (טקסטורה) זה לא מספיק. יש גם מפות חספוס וברק וכו׳.

      ממליץ להסתכל בפרק החומרים בספר או בקורס האונליין זה חשוב מאוד.

      דווקא האבן בחלק התחתון נראית לי טובה ומסודרת אז אתה יכול להסתכל על המפות שלה ולראות איך וממה היא מורכבת

      נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

       

      מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

      1 user thanked author for this post.
    • #123967
      נועם אליאסים
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 13
      Replies: 546
      Been thanked: 167 times

      אתה יכול להציץ הפוסט הזה שם אני מסביר קצת על חומרים

      נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

       

      מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

    • #123968
      miro
      משתתף
      Offline
      Topics: 8
      Replies: 15
      Been thanked: 2 times

      הוספתי את הטקסטרה + מפת באמפ לחיספוס ומשום מה זה לא יצא מחוספס מי יודע מה.

    • #123978
      miro
      משתתף
      Offline
      Topics: 8
      Replies: 15
      Been thanked: 2 times

      הדמית לילה

       

    • #123980
      נועם אליאסים
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 13
      Replies: 546
      Been thanked: 167 times

      בלילה דברים נעשים קצת יותר מורכבים, וזה מצויין שאתה מתנסה גם בזה. ההערות שכתבתי קודם חלות גם כאן. ולפעמים באמת לא שמים לב למפות של החומר גם אם כן שמת אותן. זה תלוי באור השמש ובזווית צילום ובכל מיני גורמים. אבל זה בסדר שלא תמיד רואים.

      לגבי הלילה, הדבר החשוב ביותר לדעתי זה אור. להוסיף עוד מקורות אור ולהגביר את העצמה שלהם. בנוסף, בגלל שבלילה רואים את פנים המבנה טוב יותר יעזור למקם בתוך המבנה עוד אלמנטים.

      ושוב, בסביבה שבחוץ לשים אנשים, עצים, צמחייה נמוכה, תאורת חוץ ועוד ועוד. ממליץ שוב להסתכל בצילומים אמיתיים ולראות מה אפשר ללמוד משם. אפשר גם להסתכל בהדמיות של סטודיואים מובילים בעולם וללמוד מהם.

      השמיים פחות טובים לדעתי, יותר מדי צבעוניים ונראים מודבקים.

      נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

       

      מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

      2 users thanked author for this post.
    • #123988
      miro
      משתתף
      Offline
      Topics: 8
      Replies: 15
      Been thanked: 2 times

      תודה נועם,

      איישם לפעם הבאה בעז"ה,

      הפעם כבר סיימתי, הלקוח התלהב עד הסוף ב"ה.

       

      תודה,

      ותודה לעמרי שבזכותו כל הדבר הזה נהיה.

      1 user thanked author for this post.
מציג 8 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.