-
מאתתגובות
-
-
1 באוגוסט 2022 בשעה 16:08 #123961
-
1 באוגוסט 2022 בשעה 17:40 #123964
היי מירו,
מזל טוב על ההדמיה הראשונה. בגלל שהיא הראשונה אני אתן לך כמה דגשים בסיסיים שתבחן אותם קודם:
- תסתכל על צילומי אדריכלות כדי להבין זוויות צילום, קומפוזיציות וצבעים.
- הסעיף הראשון יעזור לך להבין למה: – הרוויה של השמיים היא יותר מדי חזקה.
– גובה הצילום גבוהה מדי עדיף להתסכל מגובה אדם בדרך כלל.
– החומרים דורשים טיפול כדי שיראו יותר ריאליסטים. תלמד על סוגי המפות השונים של כל חומר. - יש עניין בהדמיות חוץ להוסיף חיות כלומר אנשים (לא חובה) ויותר צמחייה.
כל הכבוד ובהצלחה!
-
1 באוגוסט 2022 בשעה 17:45 #123965
תודה נועם,
דווקא השתמשתי בחלק מהחומרים של עמרי, (אם הכוונה לאבן ירושלמית הבולטת יותר למשל),
אשמח אם תוכל לפרט לי על איזה עוד חומרים צריך לשים לב.
-
1 באוגוסט 2022 בשעה 19:02 #123966
כשאתה אומר ״השתמשתי בחומרים״, השאלה היא איך בדיוק השתמשת בהם?
כי לשים לחומר רק מפת דיפיוז (טקסטורה) זה לא מספיק. יש גם מפות חספוס וברק וכו׳.
ממליץ להסתכל בפרק החומרים בספר או בקורס האונליין זה חשוב מאוד.
דווקא האבן בחלק התחתון נראית לי טובה ומסודרת אז אתה יכול להסתכל על המפות שלה ולראות איך וממה היא מורכבת
-
1 באוגוסט 2022 בשעה 19:07 #123967
-
1 באוגוסט 2022 בשעה 20:21 #123968
הוספתי את הטקסטרה + מפת באמפ לחיספוס ומשום מה זה לא יצא מחוספס מי יודע מה.
-
2 באוגוסט 2022 בשעה 11:16 #123978
הדמית לילה
-
2 באוגוסט 2022 בשעה 12:27 #123980
בלילה דברים נעשים קצת יותר מורכבים, וזה מצויין שאתה מתנסה גם בזה. ההערות שכתבתי קודם חלות גם כאן. ולפעמים באמת לא שמים לב למפות של החומר גם אם כן שמת אותן. זה תלוי באור השמש ובזווית צילום ובכל מיני גורמים. אבל זה בסדר שלא תמיד רואים.
לגבי הלילה, הדבר החשוב ביותר לדעתי זה אור. להוסיף עוד מקורות אור ולהגביר את העצמה שלהם. בנוסף, בגלל שבלילה רואים את פנים המבנה טוב יותר יעזור למקם בתוך המבנה עוד אלמנטים.
ושוב, בסביבה שבחוץ לשים אנשים, עצים, צמחייה נמוכה, תאורת חוץ ועוד ועוד. ממליץ שוב להסתכל בצילומים אמיתיים ולראות מה אפשר ללמוד משם. אפשר גם להסתכל בהדמיות של סטודיואים מובילים בעולם וללמוד מהם.
השמיים פחות טובים לדעתי, יותר מדי צבעוניים ונראים מודבקים.
-
2 באוגוסט 2022 בשעה 17:09 #123988
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.